مینیمالیسم
۱۳۹۲ اردیبهشت ۷, شنبه
مهمترین چیزی که تو حکومت دیکتاتوری از دست میدیم زمانه. عمری که میتونست تو آزادی بگذره تو انتظار تلف میشه...
مهمترین چیزی که تو حکومت دیکتاتوری از دست میدیم زمانه. عمری که میتونست تو آزادی بگذره تو انتظار تلف میشه...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر