۱۳۹۲ اردیبهشت ۷, شنبه

مهمترین چیزی که تو حکومت دیکتاتوری از دست میدیم زمانه. عمری که میتونست تو آزادی بگذره تو انتظار تلف میشه...

مهمترین چیزی که تو حکومت دیکتاتوری از دست میدیم زمانه. عمری که میتونست تو آزادی بگذره تو انتظار تلف میشه...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر