۱۳۹۲ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

طنز ماجرا اینجاست که به بهانه حقوق بشر، مردم را تحریم میکنند

طنز ماجرا اینجاست که به بهانه حقوق بشر، مردم را تحریم میکنند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر