۱۳۹۲ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

زندگی مرگ است ، مرگ است زندگی

و مرگ، این یار قدیمی، دلبر شیرین و رعنا که وقتی در آغوشت میگیرد از تمام سگدوها و بغض ها و بدهی ها و نامردمیها خالی می شوی، از دنیای کثیف و لجنزار برده ها و برده دار ها خلاص میشوی، دیگر نه برایت قیمت دلار معنا دارد و نه به زلزله و سقوط و صعود طلا می اندیشی..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر