۱۳۹۲ فروردین ۲۵, یکشنبه

حسرت ازدست داده ها را نخور، حتی اگر دوباره به دستشان بیاری دیگه ارزش گذشته رو ندارن

حسرت ازدست داده ها را نخور، حتی اگر دوباره به دستشان بیاری دیگه ارزش گذشته رو ندارن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر