ایول، عالی بود، یک جمله هزار معنا!!!
انتصاب نمی کند؛ منصوب می کند. گوسفند!
حرف دهنت را بفهم، بی فرهنگ عقب افتاده. رای دادن یا ندادن یک انتخاب است، تو میتوانی استدلال کنی و سعی کنی با منطق تشریح کنی چرا مخالف رای دادن هستی. ولی توهین اگر بکنی جوابت اعضای زمخت چهار پایان خواهد بود. چرا یاد نمیگیری فکر کنی نابغه؟
چوپان برای گوسفند حق رای قایل نیست. همان طور که کشوری که به اون پناهنده شدی برای تو حق رای قایل نیست.
ایول، عالی بود، یک جمله هزار معنا!!!
پاسخ دادنحذفانتصاب نمی کند؛ منصوب می کند. گوسفند!
پاسخ دادنحذفحرف دهنت را بفهم، بی فرهنگ عقب افتاده. رای دادن یا ندادن یک انتخاب است، تو میتوانی استدلال کنی و سعی کنی با منطق تشریح کنی چرا مخالف رای دادن هستی. ولی توهین اگر بکنی جوابت اعضای زمخت چهار پایان خواهد بود. چرا یاد نمیگیری فکر کنی نابغه؟
پاسخ دادنحذفچوپان برای گوسفند حق رای قایل نیست. همان طور که کشوری که به اون پناهنده شدی برای تو حق رای قایل نیست.
پاسخ دادنحذف